Online Hálózatépítés – Email marketing stratégiák

Szerző: Email Marketing

Csinálj több feliratkozást és értékesítést az MLM listádon!

Folytatom, ahol abbahagytam az előző bejegyzést: Hogyan építsd automatikusan a network marketing üzletedet és szeretném megosztani veled a Vonzás Marketing második lépését: azaz, hogyan építs kapcsolatot a listával.

Meg kell értened, hogy az emberek felveszik a kapcsolatot veled könnyedén, amikor az igényeiknek megfelel az MLM ajánlatod, és nem kell meggyőzni őket, hogy a legjobb ajánlatod van a bolygón.

Fontos, hogy megmutasd nekik, hogy érdekel a problémájuk, és nem csak a saját érdekeidet nézed.

Amikor elkezded építeni a listát, hogy az emberek feliratkozzanak az információidra, nyomon kell követned a friss, új, és érdekes üzenetekkel őket, a cél az, hogy egy egyedi, és személyes szakmai környezetben találják magukat.

Ez azért kulcsfontosságú, mert a listán szereplő személyeket örömmel kell eltöltse, hogy több fontos információt osztasz meg velük ami segít nekik elérni a céljaikat.

Íme néhány stratégia, amit végre kell hajtani az email marketing kampányok során:

1. Az első 7 napban minden nap küldj egy fontos információkkal teli emailt. Figyelj oda, hogy ezek nagyon erős és ütős üzenetek legyenek.

2. Használj figyelemfelkeltő tárgysorokat, hogy a feliratkozóid biztosan kinyissák és elolvassák az üzeneteidet.

3. Fejleszd a szövegírási készségedet és írj meggyőzően.

4. Engedd az embereknek, hogy megismerjenek, és írd a kapcsolattartó adataidat, beleértve a telefonszámodat és a fényképedet az aláírásban. Ha videó emailt használsz akkor a videód mellett legyenek a kapcsolati adataid.

5. Vond be a listát, kérdezhessenek, érezzék, hogy fontosak, a válaszok és a visszacsatolás nagyon fontos a számodra.

6. Ha szöveges emailt használsz, csakúgy mint a blogolásnál és a cikk marketingben, fontos a formázás – ez megkönnyíti az olvasást.

7. Ne bízd a véletlenre, a fontos dolgokat és a cselekvésre szólító linkeket tedd a gördítés feletti részbe, mivel egyes emberek soha nem gördítenek lefelé. Ha hosszabb az emailed, akkor ismételd meg ugyanazt az információt a gördítés alatt is.

8. Használj megfelelő hangnemet, ne beszélj udvariatlanul az előfizetőiddel.

9. Kerüld az idegen szavakat, a feliratkozóid nem fognak szótárakat bújni minden alkalommal amikor megkapják az emailed.

10. Feliratkozóid nem fogják elviselni a túl hosszú emaileket, ne kínozd őket. Térj a lényegre! Rövid bekezdések és pontokba szedve jól működik.

11. Utóirat a végén az üzenetnek, a szaftos információ, emlékeztető, ajánlatok és egyebek.
Szembe kell néznünk a tényekkel, az emberek nem fogják elolvasni a teljes emailt szó szerint, kivéve, ha az egy nagyon érdekes történet. Elolvassák a tárgy szövegét, első bekezdést, a pontokba szedett tartalmat átfutják, és az utóiratot. Így ki kell használni ezeket a területeket, hogy az üzenet egésze átmenjen.

Most már tudod, hogyan kell írni az üzenetet – a nagy kérdés most az, mit írjak?

Egyes MLM vállalatok teljesen kész után követő üzeneteket adnak a tagjaiknak és nem kell vele csinálni semmit, kivéve annyi, hogy fel kell tölteni az autoresponderbe.

Én személy szerint azt ajánlom, hogy hozz létre saját üzeneteket, hogy teljes ellenőrzés alatt tartsd az MLM listádat, építsd a személyes márkádat, és kommunikálj a listáddal teljesen személyesen. Tudom, hogy ez időigényes, de megéri – ez növeli a bizalmat és az elköteleződést.

A cél az, hogy oktasd, képezd, felvilágosítsd, szórakoztasd és inspiráld a listádat, és ezt akkor lehet elérni ha a saját üzeneteidet küldöd. Nem akarhatod, hogy az emberek mindig az MLM cég, a termékek, és a kompenzációs terv információit olvassák minden alkalommal.

Meg kell írni egy jó email sorozatot.

Itt van mit kell írni, és megosztani az érdeklődő listával:

1. Marketing stratégiák és újítások, betekintés és készségek, hogy segíts az embereknek az MLM vállalkozásukat jobbá tenni. Adj affiliate linkeket, ahol az releváns. Hirdess új termékeket vagy stratégiákat az iparban.

2. Blogbejegyzések megosztása emailben küldve, majd visszairányítva az eredeti bejegyzésre, ami nagyobb forgalmat jelent az MLM blogodnak!

3. Az érték alapú tartalom adásokon kívül a sajtóközlemények, MLM cikkek és videók. Mindig kérd meg a listát, hogy írja meg az észrevételeit, és osszák meg a barátaikkal.

4. MLM Üzleti információk – oszd meg az üzleted és az előnyeit a veled való munkának. Ne próbáld meggyőzni, vagy könyörögni nekik. Lásd el őket a megfelelő üzleti információkkal és hagyd, hogy a saját döntéseiket hozzák meg nélküled.

5. MLM Történetek és képek – az emberek szeretik a történeteket és a képeket. Ha megosztod ezeket, akkor mutasd meg, hogy te egy valós személy vagy, és tedd lehetővé, hogy megismerjenek jobban

6. Eredmények – mutasd meg a listádnak a sikeredet, hogy mit érsz el az MLM üzletben. Érj el egy jó pozíciót és küldd el a képet vagy videót a listádnak.

7. MLM Iparági események – hívd fel a feliratkozóid figyelmét, hogy találkozhatnak veled az iparági rendezvényeken. Mutasd meg nekik, hogy értékeled a kapcsolatot velük, és szeretnél találkozni velük személyesen, és az iparági rendezvények tökéletes alkalom, hogy ez megtörténjen.

8. Gondolkodásmód és vezetői leckék – ha megosztod ezeket a leckéket, azt mutatod a listádnak, hogy személyesen segítesz az életben és az MLM üzletben, ez nagyon inspiráló tud lenni a számukra!

9. Webkonferenciák – hívd meg a listát, hogy vegyenek részt a saját és a csapatod webkonferenciáin, így több információt kapnak, hogy mit csinálsz és miről szól a vállalkozás, és engedd meg, hogy bármilyen kérdést feltegyenek. Ezek a webkonferenciák nem az MLM céged, vagy MLM termékeid bemutatásáról szólnak!

10. Újraküldése a jó üzeneteknek idővel, és győződj meg arról, hogy megkapták és elolvasták, mozgasd az embereket, hogy kössenek üzletet veled.

Ne feledd, hogy ez az információ, amit küldesz a listának, ez fogja eldönteni az értékesítés hatékonyságát, ezért fontos, hogy ez nagyon jó legyen, ha azt szeretnéd, hogy egy életre nyereséges legyél.

Most már megosztottam az MLM lista titkokat veled. Azonban lehet, hogy kíváncsi vagy, hogy milyen gyakran kell írni a listának – naponta, hetente egyszer, kétszer egy héten…?

További információ:
Milyen gyakran küldj emailt a listádnak?

van itt valami ami érdekelhet

Én ezt a marketing rendszert használom.

Kérd a hozzáférést és megmutatom!

Beréti Menyhért

Beréti Menyhért

Modern Hálózatépítés Szakértő

Szakterületem a blog központú értekesítési csatornák tervezése és kivitelezése hálózatépítőknek. 2008-óta foglalkozom online marketinggel. Amit tanítok azt én is mindennap használom a blogok és értékesítési csatornák építése közben. A Modern Hálózatépítést és annak technikai megvalósítását mutatom be a cikkekben és az oktatóanyagokban.

Share This