Online hálózatépítés lépésről lépésre

Szerző: | Online Hálózatépítés

Ebből a cikkből részletesen megismered az Online Hálózatépítés lépésről lépésre alapjait, és megtanulod milyen nélkülözhetetlen eszközöket kell használni.

Választ kapsz, hogy miért így és miért ezekkel az eszközökkel a legeredményesebb, és természetesen azt is meg fogom mutatni, hogyan.

Készülj fel, mert…!

Ez egy minden részletre kiterjedő cikk, amit ha végig figyelemmel olvasol, teljesen tisztán fogod látni, hogy mit, miért és hogyan kell tenned, ha azt szeretnéd, hogy az Online Hálózatépítés területén sikereket érj el.

Akkor kezdjük neki!

Először nézzük át azt, hogy miért szükséges megtanulnod az online hálózatépítés lépésről lépésre alapjait!

Nem vitás, hogy ebben a korban amikor mindenkinek a zsebében okostelefon van, és az otthonában több laptop is vagy egyéb számítógép, és folyamatosan mindenki fent van az interneten, akkor nehéz bárkit is kizökkenteni ebből a világból.

A másik ok az online hálózatépítésre, hogy a régi elavult üzletépítési módszerek már egyre jobban elvesztik az eredményességüket, mert többnyire olyan emberek megszólításán alapul, akiket nem érdekelnek a hálózatépítő üzletek, és nem akarnak semmilyen vállalkozást indítani.

És itt most nem a termékértékesítésről beszélek. Ha eladsz egy terméket a szomszéd Mari néninek az nem hálózatépítés, még akkor sem, ha meggyőzöd, hogy lépjen be az üzletbe és ajánlja a Teri néninek, meg a Juci néninek, meg a Pista bácsinak…

Azért nem, mert nem a Mari néni kereste a vállalkozási lehetőséget, természetesen vannak példák, hogy egy ilyen meggyőzött személy  valamennyire sikeres lett, de ez nem általános

Ha katalógusokkal rohangálsz és mutogatod fűnek, fának, vagy akár az interneten osztogatod az online katalógust vagy a termék képeket, hogy vegye már meg valaki, az nem hálózatépítés.

Ha tele kiabálod a facebook csoportokat a termékeddel és üzleti lehetőségeddel az messze nem online hálózatépítés, és az sem, ha skypen vagy messengeren próbálsz meggyőzni valakit a csodálatos üzletedről.

Gondolj bele, Te azt mondod mindenkinek mindenhol, hogy a legjobb üzletben vagy ami csak a világon van, és mindenkinek ezt kellene csinálni, de hogyan éreznéd magad, ha a környék legjobb fogorvosa odalépne hozzád a buszmegállóban és mondaná, hogy menj be vele a rendelőbe és megcsinálja a fogaid.

Vagy egy fodrász látja, hogy lenövésed van és neked be kell festeni a hajad, vagy le kell vágni, és ő a legjobb, holott a múlthéten voltál a kedvenc fodrászodnál.

Vagy a pék a facebook csoportokban vagy a buszmegállóban ajánlgatná a kenyeret, hogy vedd meg mert az a legjobb.

Ugye hogy visszataszító?

Az MLM vagy Network Marketing egy kicsit más, ugyanis benne van egy olyan szó amit szinte mindenki elfelejt, pedig ki is mondja…

Ez a szó a MARKETING! Tehát nem Multi Level Sales amit még mindig sokan erőltetnek, hanem Multi Level MARKETING, vagy Network MARKETING!

Ez a varázslatos dolog amit ha megtanulsz helyesen alkalmazni akkor minden szív és vele együtt a pénztárca is kinyílik előtted!

A MARKETING NEM A MEGGYŐZÉS MŰVÉSZETE, A MARKETING AZ A FOLYAMAT AMIT HA HELYESEN ALKALMAZOL AKKOR NINCS SZÜKSÉG ELADÁSRA, MÉGIS MINDENKI VÁSÁROLNI FOG!

A valódi marketing nem egyenlő az eladás művészetével, annál sokkal több, a szükséges cselekedetek tudásának művészete.  – Philip Kotler

Tehát, ha megtanulod a helyes online hálózatépítés lépésről lépésre alapokat, akkor soha semmit nem kell eladnod, csak engedned kell, hogy vásároljanak tőled.

Azt is érdemes tisztán látni, hogy az online hálózatépítés pontosan ugyanolyan vállalkozás mint bármely más, úgymond “hagyományos vállalkozás”. Ezt nagyon sokan elfelejtik, sőt nem is tudják, hogy vállalkozásként kellene kezelni.

Ha nem tudod vagy nem is akarod vállalkozásként kezelni a hálózatépítő üzletedet akkor szerintem inkább neki se kezdj, mert csúfos sikertelenség lesz a vége.

Pont elegendő taníthatatlan próbálkozó van ezen a piacon akik folyamatosan rontják a hírnevét ennek az iparágnak.

Csak akkor kezdj bele az online hálózatépítés lépésről lépésre megvalósításába, ha hajlandó vagy megtanulni mindent!

De mondhatnám úgy is, hogy hajlandónak kell lenned kialakítani ezt az életstílust. Igen ez egy életstílus és van neki szép neve is, ami a Laptop Lifestyle. És itt már arról a hálózatépítésről beszélek ami…

Az igazi online hálózatépítés és az online marketingre épül

Az online marketing viszont technikai sport, de nem olyan mint egy forma 1 verseny, hanem inkább hasonlít a terep rally versenyekre.

Mert amíg egy f1 versenyzőnek ki sem kell szállni a verseny végéig és csak sima úton halad, addig a terep rally versenyző képes a sivatag közepén is megjavítani az autóját, hogy utána árkon, bokron keresztül, hegyeket, völgyeket leküzdve folytathassa az útját.

Ilyen az online hálózatépítés is, pontosan ilyen, tudnod kell mi mitől működik, és ha nem akkor miért és mitől nem, és hogyan kell megcsinálni…

Rengeteg technikai lépés van amit készség szinten kell elsajátítani, és ez nem csak néhány szoftverről szól, hanem a megfelelő gondolkodásmódról is.
Ugyanis meg kell tanulnod rendszerben gondolkodni és rendszereket építeni…

Oké, bevezetőnek ennyi…

nézzük azt, hogyan kell neki kezdeni az online hálózatépítés lépésről lépésre megértésének!

Jó ha előre tisztában vagy vele, hogy nem lesz egyszerű, főleg akkor ha még kezdő vagy a számítógép használatban és a különböző internetes alkalmazások használatában.

Olyanokra gondolok mint a Google termékei amiket a vállalkozásoknak készítettek, a WordPress rendszere vagy a marketing automatizációs szoftverek használata. De ide tartozik a közösségi oldalak vállalkozói szemmel való használata is. A chat robotokat már ne is említsem…

De kitartás, mindent meg lehet tanulni, és ha tényleg akarod az online üzletet akkor menni fog! Vért fogsz izzadni, de menni fog!

Ha eddig eljutottál már és ezt olvasod, akkor már nem kétséges számomra, hogy az interneten akarod építeni az üzletedet.

Amennyiben van már egy olyan cég amihez csatlakoztál, akkor te egy kicsit nehezebb helyzetben vagy, mert a meglévő üzleted kell bele préselni az online hálózatépítés keretei közé.

Lehet ezt egyáltalán? Majd kiderül a végére!

Ha még nincs MLM üzlet amihez csatlakoztál és még, vagy már keresed a lehetőségeket akkor te könnyebb helyzetben vagy, mert a cikk végére tudni fogod, hogyan kezdj neki a kiválasztásnak és mik azok a lépések amikkel indulni kell az online üzletépítésben.

Nézzük, hogyan indulj neki az online hálózatépítés lépésről lépésre elsajátításának?

Először is tudnod kell mit akarsz!

  • Mi a célod az online üzletépítéssel?
  • Mi az amit el akarsz érni?
  • Mit vagy hajlandó feláldozni érte?
  • Mi az amihez értesz, vagy mit vagy hajlandó megtanulni olyan szinten, hogy szakértővé válj benne?
  • És mindezt MIÉRT?

Észrevetted, hogy ez mind csak rólad szól?

Szóval először magaddal kell tisztában lenned. Ha csak egy kis pénzt akarsz keresni, egy 20-50 esetleg 100 ezer forintot, akkor nagyon kérlek NE KEZDJ BELE mert nem fogsz elérni semmit!
Ennyi pénzt sokkal könnyebben megkeresel egy másodállással vagy egy kisvállalkozással amit a főállásod mellett csinálsz!

Magyarország tele van lehetőségekkel, rengeteg embert keresnek és vállalkozni is könnyű, csak tudd, hogy mit akarsz, érts valamihez szakértőként és százezer forintot simán megkeresel pluszban a fizetésed mellett.

Na de folytassuk tovább… Szóval tudnod kell a fentebbi kérdésekre a választ és ha ezek megvannak akkor jön, hogy…

…meg kell találnod egy olyan piacot akiknek szüksége van valamire.. na ezt most jól meg mondtam.. ugye?

 

A Piackutatás az online hálózatépítés első lépése

Szóval kell egy piac (ami ugye emberekből áll) akiknek van valami olyan problémájuk amit meg akarnak oldani és ezért a megoldásért hajlandóak fizetni neked. Tehát piackutatást kell végezni.

A hálózatépítők szinte 100%-a nem csinál piackutatást, hogy lesz e vevő a termékekre amiket forgalmazni szeretne. Csak úgy vaktában becsatlakoznak egy üzletbe és csodálkoznak hogy senki nem akar semmit venni és csatlakozni sem hozzájuk.

Ennek vannak egyéb személyi okai is, de ez az egyik első, hogy nincs szüksége az embereknek azokra a termékekre amiket forgalmaz és kő keményen el kellene adni, amire az üzletépítők nagy része nem képes. Főleg az interneten keresztül…
Szokták még mondani, hogy az MLM üzletek fő terméke a pénzkereset és nem számít a termék. Ennél jobban nem is tévedhetnek, mert azért gondolj bele kicsit, ha nem kiváló és keresett termékről van szó, akkor mit ér a pénzkereseti lehetőség?
Főleg akkor ha még az értékesítéshez és a marketinghez sem értesz…

Tehát piackutatást kell csinálnod…

na igen, de hogyan?

Egyszerű, meg kell kérdezni az embereket… oké, de mit kérdezz és hogyan? (mondtam, hogy nem lesz egyszerű..)

A piackutatásról annyit, hogy az egyetemen a marketing szakirányon 2 féléves tantárgy, amit megelőz 2 félév statisztika is. Roppant nehéz tehát mindezt néhány sorban összefoglalni. De megkísérlem.

Milyen piackutatást tudsz végezni, ha online hálózatépítésbe akarsz kezdeni?

1. Beszélgess:

Szóval, ha tudod az utat, hogy milyen irányba akarsz online üzletet építeni akkor beszélgethetsz olyanokkal akik már vevői egy bizonyos terméknek, hasonlónak amit te forgalmazni akarsz, de nem az ismerősöket kell megkérdezned!

Fontos, hogy írd össze, hogy mit akarsz megtudni, és ha jól irányítod a beszélgetést akkor lesz néhány mondat amiből fontos dolgokat tudhatsz meg.

2. Kérdőív kitöltetés:

Csinálj egy néhány kérdésből álló kérdőívet és kérd meg az embereket, hogy töltsék ki. Legyen legalább 150-200 kitöltés, ebből már jól tudsz kalkulálni, hogy milyen problémái vannak az embereknek.

3. Keresés:

Az internetes fórumokon, blogokon, facebook csoportokban ahol beszélgetnek az emberek. Izgalmas információ forrás, mert ezeken a felületeken kiöntik az emberek a lelküket. Tegyél fel kérdéseket és csak figyeld a válaszokat, szinte mindent megtudhatsz belőlük.

4. Kulcsszókutatás:

A Google kulcsszókutató eszköze sokat tud segíteni, ha megtanulod használni, ha nem keresnek az emberek arra amit te akarsz forgalmazni nehéz lesz üzletet építeni az interneten.

5. Weboldal analitika:

Ha már van egy bejáratott weboldalad vagy blogod, akkor a Google analitikából értékes adatokhoz juthatsz hozzá.

6. Járj nyitott szemmel és füllel!

A legtöbb online üzletépítő még ezt sem alkalmazza pedig egyszerűen használható. Így elkerülheted, hogy olyan üzletbe kezdj amire nincs kereslet.

Fontos még, hogy hány embert tudsz elérni a piacon és mit vennének még amire vágynak.

További információkért keress rá a „piackutatási módszerek” kifejezésre a Googleben.

Oké, megvan a piac és megvan a kutatás, hogy mit akarnak az emberek, ugyanis amit akarnak azt meg fogják venni, ha törik, ha szakad.

A kérdés az, hogy tőled fogják?

Ha ott vagy amikor ők keresgélnek az interneten, mert megakarják oldani a gondjaikat akkor tőled fognak vásárolni, ha téged látnak annak az embernek aki segít nekik.

Amit eddig itt elmondtam a piackutatásról az akkor érvényes, ha terméket és szolgáltatást akarsz forgalmazni.
A termék értékesítést és a hálózatépítést külön kell választani! És az internetes üzletépítésben ehhez két weboldalra van szükséged.

Ha embereket is akarsz vezetni azaz online hálózatot akarsz építeni akkor egy kicsit változik a felállás, ugyanis…(dobpergés, mert elárulom a titkot!)

Az online hálózatépítés és az MLM üzletek célpiaca azok az emberek, akik már benne vannak valamilyen hálózatépítő üzletben, vagy aktívan keresik azt!

Tehát nem kell senkit sem meggyőznöd és elmagyarázni neki, hogy miért jó a hálózatépítés vagy, hogy mi ez egyáltalán. Mert már ő ezt magától megtette mielőtt találkozott volna veled, illetve a marketing rendszereddel.

Aki már az MLM piacon van és már van egy üzlete akkor ő mit is akar?

Azt akarja, hogy az üzletet amit választott magának sikerre tudja vinni, és pénzt tudjon csinálni online. Nem akar máshova csatlakozni, hanem azt az üzletet akarja építeni amit ő választott magának és azt szeretné, hogy ő hozzá csatlakozzanak mások.

Ezért nem érdemes az üzletedet reklámozni, főleg úgy, hogy apróhirdetéseket adsz fel.

Mert senki nem kíváncsi az üzletedre. Csak egyedül saját maga hasznát keresi, hogy mit kaphat meg tőled.

Ha azt akarod, hogy valaha csatlakozzanak hozzád, akkor adnod kell magadból, meg kell osztanod a tudást.

Tehát azt kell tudnod megmutatni, hogy hogyan tudsz segíteni az embereknek abban, hogy ők sikeresek legyenek az üzletükben!

Szóval ez a helyzet… próbálkozhatsz ajánlani a termékeket, ajánlani és reklámozni az üzleti lehetőségedet, de a nap végén sikertelen leszel, mert senkit nem érdekel a saját hasznán kívül más.

Az online hálózatépítés lépésről lépésre marketing rendszere

Azt már tisztáztuk, hogy szükséged van egy marketing rendszerre, hogy azok akik keresik az információkat az interneten, hogy hogyan tudnák sikerre vinni az üzletüket, rád találjanak, illetve te eléjük tudj menni.

De miből áll egy ilyen marketing rendszer?

Az egyik legfőbb eleme az online hálózatépítő rendszernek a BLOG.
DE NEM A BLOGGAL KELL KEZDENI!
El nem tudom mondani, hogy hány sikertelen próbálkozást láttam már, akik elkezdtek blogot írni és néhány hónap múlva abbahagyták az egészet mert nem hozott eredményt nekik!

Pedig azt mondták nekik, hogy blogolni kell az online siker érdekében. Igen kell, de nem úgy ahogyan tanították nekik!
Amikor csak úgy, minden piaci ismeret nélkül belevágsz a blogírásba, mert azt gondolod, hogy a bejegyzéseid meggyőznek valakit az üzletről amiről szólnak. Akkor kudarcra ítéled magad.

Az online hálózatépítés nem a termékekről vagy az üzleti lehetőségről szól, hanem az emberekről. Ismerned kell a célpiacod ahhoz, hogy tudd mit kell nekik adni.

Tudnod kell, hogy kinek szól a tartalom amit készítesz.

Úgy értem, hogy pontosan tudnod kell kinek beszélsz.

Ez annyira fontos, hogy leírom még egyszer! Pontosan ismerned kell azt az embert aki majd olvassa a cikkeidet, nézi a videóidat vagy más tartalmadat!
Nem személy szerint, hogy ki az, hanem azt kell tudnod róla mi jár a fejében, milyen problémával küzd, mennyire akarja megoldani, hány éves, milyen környezetben lakik, kb. mennyit keres, mire vágyik, mi az amitől fél, mi az ami motiválja…

Ezekből az információkból lesz az ideális online üzletépítő profilja a számodra, a Buyer Persona, ezt kell tudnod elkészíteni. És ezután hozzá kell beszélni a tartalmaidban, azokkal a szavakkal amiket ő használ.

Ha meg van a Buyer Persona, az ideális hálózatépítő, akkor két kérdés van még.

Hol találod meg?

És mit tudsz neki ígérni ami emeli a státuszát, ha veled kapcsolatba kerül, szóval mi lesz a haszna neki?

Tehát első a buyer persona megtalálása, vagyis, ki az ideális vevő, vagy hálózatépítő. És a kettő nem ugyanaz!

A második elem a termékpiramis vagy mondják még ügyfél érték lépcsőnek is amit meg kell építened.

Hogyan lehet egy ilyet csinálni az MLM céged termékeiből vagy az üzleti lehetőségből?
Nos lehetetlennek tűnik, sőt vannak akik állítják is, hogy az.
De nem így van! Lehet termékpiramist alkotni egy online hálózatépítőnek is és egyszerűbb mint gondolnád!

Ez arról szól, hogy a tudásodat helyezed előtérbe és azt, hogy te milyen eszközökkel építed az online üzletedet. Nem az eszközöket reklámozod, mint oly sokan mostanság az interneten, hanem azt, hogy mit lehet elérni, honnan, hová lehet eljutni az eszközök és a tudásod alkalmazásával.

Van egy régi marketing törvény ami kimondja, hogy:

Amikor valaki egy fúrógépet akar venni, akkor valójában neki nem egy fúrógépre van szüksége, hanem egy lyukra a falban! Tehát neked nem a gépet kell reklámoznod, hanem a lyukkészítésről kell információt adnod neki!

Azaz megmutatod mit és hogyan csinálsz amitől az eredmények jönnek az üzletedben és ez hogyan segíti őt az online vállalkozása építésében.

Ha a termékeladásra koncentrálsz akkor ki kell választanod egy húzó terméket a céged termékei közül és a szakértőjévé kell válnod, pontosan így kell tenned, ha szolgáltatást forgalmazol.

Még egyszer elmondom… a szakértője kell legyél annak amit szeretnél, hogy megvegyenek tőled, akár egy termék, akár az üzleti csatlakozás!

Példák:

  • Táplálék kiegészítők – egészséges élet szakértő.
  • Kozmetikumok – szépség szakértő
  • Online marketing rendszerek – online marketing szakértő

És még számtalan példát lehetne hozni, hogy milyen szakértő lehet valaki. Próbáld megfogalmazni a te profilodra. Minek a szakértője szeretnél lenni?

Ezért fontos az, hogy mikor kiválasztasz egy MLM üzletet, a termékek olyanok legyenek amivel azonosulni tudsz és imádod tanulni. És így, mert azt csinálod amit szeretsz a pénz követni fog.

Mert lelkes leszel és hiteles és látszani fog rajtad amikor beszélsz a videókon, írsz a blogodon, hogy szakértője vagy a témádnak.

Részlet Russell Brunson Szakértői mesterfogások című könyvéből:

 

„Amikor majd elkezded használni az Expert Secrets folyamatát, észre fogod venni, hogy néhány elképesztő dolog történik:

1. A bonyolult értékesítési feladatok egyszerűvé válnak, mert az információs termékek „beoltják” a potenciális vásárlóidat azzal, hogy MIÉRT is van nekik szükségük a te termékedre vagy szolgáltatásodra.

2. Árucikk helyett szakértőként leszel pozicionálva, és az emberek TÖBBET fizetnek neked ugyanazért a dologért, amit máshol is megkapnának. Minden más lehetőség irreleváns lesz, az árral szembeni ellenállás eltűnik, és a jövőbeli eladások könnyebbé válnak.

3. Képes leszel végtelen számú vásárlót megszerezni ingyen, így minden egyes back-end értékesítésen 100 százalék hasznod lesz.

4. SOKKAL gyorsabb növekedésre leszel képes.”

Tudod mit? Vedd meg ezt a könyvet! És mindent meg fogsz érteni! https://marketingamazing.hu/szakertoi-mesterfogasok/

Sokszor látok példát arra, hogy emberek próbálnak üzletet építeni az interneten keresztül olyan termékekkel amikhez nem értenek. Főleg mikor online marketing rendszereket, szoftvereket próbálnak eladni, olyanok akiknek halvány lila gőzük sincs az online marketingről.

Megnézve a szponzoraikat azonnal szembetűnik, hogy vak vezet világtalant.
Ezen akarunk most változtatni…
Szóval marketingrendszer kell
Buyer persona kell
Termékpiramis kell
Értékesítési tölcsér kell
Blog kell…
És még néhány dolog, de csak haladjunk lépésről lépésre.

Szóval ott tartunk, hogy online akarsz hálózatot építeni és amid már megvan az az, hogy tudod mit akarsz, miért akarod, kinek akarod, hogyan akarod…

Akkor nézzük a további lépéseket!

Hogyan működik az online hálózatépítés lépésről lépésre?

A marketing eszközök…

Ahhoz, hogy az érdeklődők rád találjanak és felkeltsd a figyelmüket, illetve a Buyer Persona vásároljon vagy feliratkozzon, és majd valamikor csatlakozzon az üzletedhez, rendszerekre van szükséged, amik végig viszik a folyamaton.

Most itt bemutatok egy egyszerű rendszert, egy értékesítési tölcsért.

Így néz ki, ezért hívják értékesítési tölcsérnek mert olyan az alakja…

Ebbe a rendszerbe töltjük bele az embereket. Különböző szintjei vannak a különböző érdeklődés szintű emberek számára. Minden szintnek mást kommunikálunk.

Ez azért van így mert nem mondhatod ugyanazt az információt egy friss feliratkozónak mint egy hónapok óta a listádon lévő vásárlódnak vagy üzlettársadnak.

Az online hálózatépítés lépésről lépésre

rendszerek üzemeltetéséből áll, amiket fel kell építened.

Ezek a rendszerek szűrik meg és minősítik az embereket a számodra. Hát nem könnyebb egy előminősítő rendszert alkalmazni mint személyes tárgyalásokat folytatni mindenkivel?

Így már csak azokkal találkozol akiket érdekel amit mondani akarsz.

Nézzük, hogyan épül fel a marketing rendszered…

A központi rész, az agy, a BLOG.

az üzleti blogodra vezetsz minden forgalmat

Mivel már tudod, hogy kinek, mit mondasz és szakértője vagy az üzletednek, kezdheted a blogírást. Írj a szakterületedről 12-15 alapos cikket ami részletes választ ad egy problémára. Ez legyen 3-4 téma köré fonva, mindegyik témában 3-4 cikk.

Bontsd ki a témákat, írj bátran sokat! 2-3 ezer szavas, de akár sokkal hosszabb cikkeket!

Ezzel a 12-15 cikkel már el lehet indulni! Nem kell több indulásnak!

Téves az az információ, hogy 90-120 napig folyamatosan kell blogolni, hogy eredményt érj el! Ezt azok mondják akik nem értenek az online hálózatépítéshez!

Még belegondolni is rossz, hogy négy hónapig blogolsz a vakvilágba minden eredmény nélkül, mert nem tudod, hogy kinek, mit írsz és miért.

Tehát értékes tartalmat adunk a Buyer Personának és csak ő neki! Aki nem tartozik a Buyer Personák közé ahhoz nem beszélünk, tilos! Ha eredményt akarsz!

A cikkekből csinálsz rövid 1 perces figyelemfelkeltő videókat amit feltöltesz a YouTube-ra és alá linkeled a cikkek linkjeit, így lesz 12 videód is ami forgalmat irányít a cikkeidre.

A videókat néhány soros bejegyzés kíséretében megosztod a közösségi média felületeken is. Ehhez szükséged van Facebook üzleti oldalra, Google+ oldalra, Twitter fiókra, és Instagram fiókra.

Ezekről a felületekről és persze a hirdetésekből a tartalomra irányítjuk a forgalmat. Az értékes tartalomnak köszönhetően az emberek elkezdenek bízni benned és feliratkoznak mert további értékes információt adsz az emailjeidben.

A listaépítés és az email marketing az egyik legfontosabb az online üzletépítésben.

És itt elérkeztünk az online hálózatépítés lépésről lépésre következő pontjához

Kezd egyre izgalmasabb lenni a dolog…

Itt ezen a ponton már felkínálhatsz egy alacsony árú belépő terméket is ami kapcsolódik a tartalomhoz amit éppen az előbb olvasott. A későbbiekben segítek kitalálni, hogy mi legyen a feliratkozás ösztönződ, vagy a belépő terméked, ha te is akarod…

Tehát kell egy feliratkozás ösztönző ami szorosan kapcsolódik a tartalomhoz, ezt úgy hívják, hogy Lead Magnet azaz Érdeklődő Mágnes. Ami a piacod számára egy speciális információ amivel megoldhat egy problémáját azonnal.

Nem kell bonyolult dologra gondolnod, a Lead Magnet lehet valaminek az útmutatója, egy tanulmány, eszközlista, egy videós tréning, vagy szoftver bemutató a használatról, vagy ingyenes próba.

Ahhoz, hogy a buyer persona fel tudjon iratkozni, szükséged van egy optin vagyis feliratkoztató oldalra és egy email marketing szoftverre. Ezen keresztül juthat hozzá az értékes anyagodhoz a lead magnethez.

Természetesen megadod neki a lehetőséget, hogy egy alacsony árú belépő terméket megvásárolhasson ha készen van rá, de nem ezen van a fő hangsúly, hanem azon, hogy létrejöjjön a kapcsolat és meglegyen az email címe. Persze ha vásárol akkor az csak jó mert azonnal van pénzed az üzleted fenntartására, de itt még nem kell nagy haszonnal számolni.

Tehát meg van a kapcsolat és egy kezdeti bizalom.

Így további tanításokat és értékes tartalmakat lehet neki küldeni, és néha egy jó ajánlatot.
Ebben a folyamatban az értékes tartalomnak köszönhetően egyre nagyobb lesz a vonzódás, a tisztelet az irányodban.

És hamarosan elérkezik a vásárlás vagy az üzletedhez való csatlakozás ideje is.
Mert bármit elérhetsz az életedben, amit csak akarsz, ha elég embernek segítesz elérni amit ők akarnak.

A feliratkozás utáni folyamat már egy bensőségesebb kapcsolat az emberrel aki kérte az információdat, mert ő neked lehetőséget adott, hogy bizonyíts, kiérdemelted a figyelmét és ezt a figyelmet meg kell tudnod tartani.

Ha folyamatosan fejleszted magad a területeden és egyre jobb leszel akkor nem lesz problémád fenntartani a piacod figyelmét. Fokozatosan fog épülni a listád és az üzleted is.

Ahogyan egyre több szakértői cikket és videót készítesz, úgy egyre nagyobb követő táborod épül a tartalomnak köszönhetően, és eljöhet az idő amikor Te leszel a piacvezető a területeden.

Mindannyian erre vágyunk, ezért kezdjük el és ezért csináljuk kitartással, folyamatosan tanulva és átadva a működő információkat a saját piacunknak.

Szóval ott tartunk, hogy a Buyer Persona feliratkozott és letöltötte vagy megnézte a feliratkozásért ígért értékes, problémáját megoldó tartalmadat.

Mi a következő, hogy az online hálózatépítés lépésről lépésre folyamata tovább gördüljön?

A belépő termék…

A cikk hamarosan folytatódik, ha már eddig eljutottál iratkozz fel és megmutatom én milyen rendszert használok!

Kattints a piros gombra!

Beréti Menyhért

Beréti Menyhért

Modern Hálózatépítés Szakértő

Szakterületem a blog központú értekesítési csatornák tervezése és kivitelezése hálózatépítőknek. 2008-óta foglalkozom online marketinggel. Amit tanítok azt én is mindennap használom a blogok és értékesítési csatornák építése közben. A Modern Hálózatépítést és annak technikai megvalósítását mutatom be a cikkekben és az oktatóanyagokban.

Share This